Практичний психолог

Кохан Юлія Іванівна

Освіта - Запорізький нацональний університет, Класичний приватний університет (магістр психології)

ІІ кваліфікаційна категорія

Стаж роботи -2 роки

Отримати консультацію можна тут

Психолог працює зі здоровими людьми, які відчувають певні труднощі в той чи інший момент свого життя і потребують підтримки. Психолог, на відміну від психіатра, не ставить діагнозів і, відповідно, не лікує.

Основна мета його діяльності – створення умов для соціального та інтелектуального розвитку здобувачів освіти, збереження психічного здоров'я і надання психологічної підтримки всім учасникам освітнього процесу.


У своїй діяльності практичний психолог керується:

  • Конституцією України, 
  • Декларацією прав людини, 
  • Конвенцією про права дитини, 
  • Законом України «Про освіту», 
  • Законом України «Про дошкільну освіту», 
  • Етичним кодексом практичного психолога, 
  • Положенням про психологічну службу системи освіти України, 
  • методичними рекомендаціями Українського науково-методичного Центру практичної психології і соціальної роботи.

Практичний психолог у закладі дошкільної освіти здійснює професійну діяльність за такими напрямами:

  • Психодіагностична робота. Її метою є поглиблене вивчення дитини, виявлення її індивідуальних особливостей, розвитку пізнавальних та особистісних якостей, емоційної сфери, динаміки розвитку, з'ясування причин тих чи інших відхилень у вихованні та навчанні дитини, відставання чи випередження вікових нормативів. З дітьми вона буває групова ( згідно плану роботи психолога), та індивідуальна (на запит батьків або вихователів). Також проводиться психодіагностична робота з педагогічним колективом та батьками.
  • Консультаційна робота. Її метою є підвищення рівня психологічної компетентності та грамотності як педагогічних працівників закладу так і батьків вихованців. Можуть бути за планом психолога (групові) та індивідуальні (за запитом).
  • Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота. Вона має на меті сприяти повноцінному психічному та особистісному розвитку дитини. Основні завдання психолога, який працює з дітьми дошкільного віку, полягають у психологічному супроводі природного розвитку дитини, який включає розвиток основ довільності психічних процесів у дитини і тренування психічних процесів та функцій. Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота із дітьми може бути індивідуальною, підгруповою чи груповою. Також розвивальна робота проводиться з батьками та педагогічними працівниками. Це можуть бути заняття з елементами тренінгу, ділові ігри, практикуми, круглі столи тощо.
  • Психологічна просвіта. Метою є підвищення психологічної культури, пропагування психологічних знань серед батьків та вихователів. Методами психологічної просвіти є: виступи психолога на батьківських зборах та педрадах, розробка та розповсюдження інформаційних буклетів.
  • Організаційно-методична робота. Вона є базою для інших напрямів роботи. Зокрема це підготовка психодіагностичного інструментарію, розробка та адаптація корекційних і розвивальних програм для роботи із дітьми, розробка рекомендацій для батьків та вихователів, підбір матеріалів для психологічної просвіти, організація інформаційного куточка, підготовка до виступів на батьківських зборах, педагогічних нарадах.


© 2022 "Волошка". Космічна вул, 7-А, Запоріжжя, 69027
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати