Кохан Юлія Іванівна
вихователь-методист,
освіта повна вища, магістр,
педагогічний стаж роботи - 8 років,
кваліфікаційна категорія "спеціаліст другої категорії"
Методична сторінка
Вихователь - методист. Хто це?
Вихователь-методист займається методичною роботою та організує весь освітній процес в дитячому садку. Якщо коротко, то методист аналізує, планує, організовує, координує, контролює діяльність педагогічного колективу. Разом із завідувачем він керує колективом дитячого садка, беручи участь у добиранні кадрів, у розробленні та впровадженні програм розвитку і педагогічних планів. Комплектує групи навчальними посібниками, іграми, іграшками, організовує співпрацю з іншими дошкільними закладами, школами, дитячими центрами, музеями та ін. Вихователь-методист проводить ґрунтовну методичну роботу у педагогічному колективі: відкриті заняття для вихователів, семінари, індивідуальні та групові консультації. Крім того, він бере участь у роботі з батьками: готує стенди, папки, що присвячені сімейному вихованню та ін.
Ще одне завдання методиста, мабуть, найважливіше, - розуміти і правильно оцінювати сили і можливості кожного педагога, знати, що важливо для нього в житті, до чого він прагне, щоб задовольнити потребу кожного педагога в повазі, визнанні та самореалізації.
Методичний кабінет дошкільного навчального закладу є центром методичної допомоги педагогічним працівникам. Матеріали методичного кабінету систематизовано згідно з Примірною інструкцією з діловодства в дошкільних закладах (наказ МОН України від 16.04.2018 № 372). Наповнення методичного кабінету відповідає вимогам: інформативність та змістовність, доступність, сучасність, естетичність, задоволення потреб педагогів у саморозвитку і професійному самовдосконаленні. Матеріали поповняються відповідно до завдань, які визначаються та реалізуються колективом дошкільного закладу.
Завданням методичної служби є:
- Вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного вихователя.
- Стимулювання творчого потенціалу.
- Підвищення педагогічної культури вихователів.
- Вдосконалення педагогічної майстерності.
- Розвиток спеціальних умінь та навичок.
- Формування навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності.
Базується на принципах методичної роботи:
- Педагогічна співпраця з вихователем
- Робота в режимі довіри, доброзичливості
- Творча атмосфера, стимулювання творчої активності
- Принцип допоміжно-регульованого контролю
- Надання вихователеві права вибору
- Системність методичних заходів
- Щоденна допомога
- Випереджальний характер методичної роботи
Виходячи з цілей методичної роботи і вимог до особистості та діяльності педагога намагаємось здійснювати роботу за такими напрямками методичної роботи:
- курси підвищення кваліфікації;
- науково-практичні семінари;
- розв'язання актуальних освітніх проблем у творчих групах;
- узагальнення досвіду робіт педагогів.
Методична робота з кадрами
- Підвищення рівня фахової майстерності педагогів
- Курсова перепідготовка
- Атестація педагогів
- Наставництво
- Педради
- Семінари
- Консультації
- Колективні перегляди
- Робота творчої групи