Кохан Юлія Іванівна

вихователь-методист,

освіта повна вища, магістр,
педагогічний стаж роботи - 8 років,
кваліфікаційна категорія "спеціаліст другої категорії"

Методична сторінка

Вихователь - методист. Хто це?

Вихователь-методист займається методичною роботою та організує весь освітній процес в дитячому садку. Якщо коротко, то методист аналізує, планує, організовує, координує, контролює діяльність педагогічного колективу. Разом із завідувачем він керує колективом дитячого садка, беручи участь у добиранні кадрів, у розробленні та впровадженні програм розвитку і педагогічних планів. Комплектує групи навчальними посібниками, іграми, іграшками, організовує співпрацю з іншими дошкільними закладами, школами, дитячими центрами, музеями та ін. Вихователь-методист проводить ґрунтовну методичну роботу у педагогічному колективі: відкриті заняття для вихователів, семінари, індивідуальні та групові консультації. Крім того, він бере участь у роботі з батьками: готує стенди, папки, що присвячені сімейному вихованню та ін. 

Ще одне завдання методиста, мабуть, найважливіше, - розуміти і правильно оцінювати сили і можливості кожного педагога, знати, що важливо для нього в житті, до чого він прагне, щоб задовольнити потребу кожного педагога в повазі, визнанні та самореалізації.



Методичний кабінет дошкільного навчального закладу є центром методичної допомоги педагогічним працівникам. Матеріали методичного кабінету систематизовано згідно з Примірною інструкцією з діловодства в дошкільних закладах (наказ МОН України від 16.04.2018 № 372). Наповнення методичного кабінету відповідає вимогам: інформативність та змістовність, доступність, сучасність, естетичність, задоволення потреб педагогів у саморозвитку і професійному самовдосконаленні. Матеріали поповняються відповідно до завдань, які визначаються та реалізуються колективом дошкільного закладу.

Завданням методичної служби є:

  • Вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного вихователя.
  • Стимулювання творчого потенціалу.
  • Підвищення педагогічної культури вихователів.
  • Вдосконалення педагогічної майстерності.
  • Розвиток спеціальних умінь та навичок.
  • Формування навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності.

Базується на принципах методичної роботи:

  • Педагогічна співпраця з вихователем
  • Робота в режимі довіри, доброзичливості
  • Творча атмосфера, стимулювання творчої активності
  • Принцип допоміжно-регульованого контролю
  • Надання вихователеві права вибору
  • Системність методичних заходів
  • Щоденна допомога
  • Випереджальний характер методичної роботи

Виходячи з цілей методичної роботи і вимог до особистості та діяльності педагога намагаємось здійснювати роботу за такими напрямками методичної роботи:

  • курси підвищення кваліфікації;
  • науково-практичні семінари;
  • розв'язання актуальних освітніх проблем у творчих групах;
  • узагальнення досвіду робіт педагогів.

Методична робота з кадрами

  • Підвищення рівня фахової майстерності педагогів
  • Курсова перепідготовка
  • Атестація педагогів
  • Наставництво
  • Педради
  • Семінари
  • Консультації
  • Колективні перегляди
  • Робота творчої групи


© 2022 "Волошка". Космічна вул, 7-А, Запоріжжя, 69027
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати